Látványos eredmények "kis" pénzből

2017. január 11.

Olvasni? -Unalmas. Időm? -Az nincs. Egyre több információ, egyre nagyobb érdektelenség. Mit kezdhetsz ezzel a jelenséggel?

Látványos eredmények "kis" pénzből

Ha közösségi médiáról van szó szeretjük ha észreveszik, és értékelik amit megmutatunk magunkból. Van aki csak ritkán, van, aki napi szinten próbál jelen lenni. Bármennyit és bármit is mutatunk, mindannyian figyeljük a visszajelzéseket, boldogan nyugtázzuk, ha népszerűségünk teljes fényében tündököl, vagy keressük az okokat, ha úgy érezzük, senki nem kíváncsi ránk. Lehet, hogy nem értesz egyet, hiszen te csak mások életét figyeled, de lehet, hogy el sem éri az ingerküszöbödet, amit írok, az viszont biztos, hogy a rendszer működik.

Szívesen írnék a személyes motivációkról és arról, amit az új technológiák (gondolok itt leginkább a kiterjesztett valóságra) térnyerésével a Facebook jövője sejtet, de maradjunk most a kitűnésnél, a 2017-es évnél, és nézzünk vállalkozói szemmel a fenti állításra.

A kérdésre a válasz nem bonyolult.

Elég végiggrögetnünk a Facebook falunkon, és megfigyelni, milyen jellegű tartalmak képesek megragadni a figyelmünket. Nem árulok el nagy titkot, ha mások után sokadszorra én is kimondom, ebben az évben a videóké a főszerep. Ezt támogatja a Facebook, a komolyabb nemzetközi portálok pedig szinte már csak ezzel a tartalomtípussal jelentkeznek. Amellett, hogy sokkal kényelmesebb így információhoz jutni, jobban meg is maradnak bennünk a látottak.

Bármennyire is jó dolog a "videózás", nem mindenki számára érhető el. És itt nem arra gondolok, hogy készítünk egy 360fokos képet az irodánkról (amit apropó ismerkedés céljából, ha még nem próbáltatok ki hasonlót, egyből meg is tehettek), hanem a folyamatos tartalomfejlesztésről, a digitális produkcióról, az animációkról beszélek, amivel érdekesebbé tehetitek a közösségi- és ügyfélkommunikációt.

Mivel csak kevesen engedhetik meg maguknak a megfelelő minőségű tartalom-szolgáltatást, mégis jelen vannak a közösségi térben, azon kezdtünk el gondolkodni, hogyan tudjuk ezeket a vállalkozásokat folyamatos ügynökségi jelenlét nélkül, alacsony költségek mellett megszólítani, támogatni. Így vált ki és kelt önálló életre egy apró kivonat tartalomfejlesztési tevékenységünkből, amivel színt vihetsz online megjelenésedbe, és alkalomadtán fel tudod kelteni partnereid figyelmét valóban elérhető árakon.

A szolgáltatást 20sec névre kereszteltük, és a 20sec.hu cím alatt önállóan is elérheted.

Logó animációkat, különböző ünnepi üdvözlő üzeneteket, promóciós és cégbemutató animációkat készítünk, melyekből csak úgy, mint a weboldalak esetében rengeteg prémium sablon elérhető. Ezekkel nem csodát teszünk, csupán előszelektáljuk, a kiválasztott megoldást megvásároljuk és a meglévő arculati elemeid, valamint mondandód alapján testre szabjuk.

Ha kedvet kaptál, fordulj hozzánk bizalommal!

 

A bevezető képért köszönet: Designed by Freepik

Kommunikáció